Bunches.co.uk Reviews

4.65 Rating 102,435 Reviews
91% of reviewers recommend Bunches.co.uk

About Bunches.co.uk: Bunches.co.uk are the leading online florist delivering fresh flowers for meaningful moments to every address in the UK from only £14.99 including free delivery. Bunches have successfully delivered over 7 million bouquets since being founded in 1989. They are based in Newstead Village, Nottinghamshire.

Visit Website

Phone:
0800 626 249

Email:
flowers@bunches.co.uk

Location:
Unit 19 Hazelford WayNewstead Village

Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how Bunches.co.uk made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
Postal Service
delivery methods
Next Day
average delivery time
96%
on-time delivery
97%
accurate and undamaged orders
Customer Service
Telephone, Email, Live Chat
communication channels
Under an hour
queries resolved in
customer service
"I always get a really positive response from those who receive flowers I send via Bunches. They last a long time too!"
Posted 32 minutes ago
Visit Website
"Easy to use website; flowers delivered on the date requested; beautiful bouquet, just as described."
Posted 39 minutes ago
"Delivered on time and beautiful flowers! Recipients very pleased with them. Well worth the money."
Posted 54 minutes ago
"Fab, Beautiful flowers, easy and fab service."
Posted 1 hour ago
"I have used Bunches on several occasions now, and each time, the recipient has been thrilled with them, and said how beautiful they were, and how long they lasted. Highly recommended"
Posted 1 hour ago
"Ordered a hand tied bouquet for a friend's 80th birthday she was so pleased with the flowers thank you bunches yet again for good service and beautiful flowers"
Posted 1 hour ago
"My sister said she loved her birthday flowers and cake; the flowers were very pretty, arrived in good condition and were well packed."
Posted 1 hour ago
"Easy ordering. Nice choice in webdite Flowers arrived on time. Good prices. Flowers were lovely I was told. Great service."
Posted 3 hours ago
"Flowers arrived on requested date even though we ordered last minute. Flowers themselves were fine."
Posted 8 hours ago
"I have used Bunches now for about 4 years and they have never disappointed. Their deliveries have always been on time. As I live abroad, I rely on them and I would not have a problem with recommending them to anyone"
Posted 8 hours ago
"Flowers were lovely, and have lasted amazingly well. Delivery was on time and the driver managed to sort out a slight mistake on my part with the address, very impressed."
Posted 9 hours ago
"I have only received exceptional service from Bunches and will continue to use them for ordering flowers for family and friends for the foreseeable future."
Posted 10 hours ago
"Efficient service, delivered on time, beautiful flowers. My friend was delighted with her hand tied bouquet and said it was beautiful. Thankyou, I will definitely re order and recomend"
Posted 10 hours ago
"I have ordered twice a year for the past ten years but this march 2019 the flowers I ordered were not delivered they chose different ones because the ones I ordered were not up to standard which is fine but I would expect a like to like as in colour, price etc but I ordered pink and purple and yellow was delivered instead including Lilly’s which my mother hates hence if they had looked at my past orders they would have noticed I have never ever ordered Lilly’s they asked if I would like the sunshine flowers their new addition to the range delivered I said no but they ignored me and delivered anyway. I complained and they send out the confetti flowers but the presentation has a lot to live up to a £20 bouquet should be presented better than being tied together with an elastic band and plonked in a box and dumped on a door step"
Posted 11 hours ago
Thank you for your review. We are sorry you were unhappy with the change in flowers. Regrettably, we received a poor batch of flowers and were unable to send your original choice, therefore your gift was upgraded to another bouquet. We are sorry you were unhappy with the charge and a further replacement was sent to the recipient. Most of our flowers are sent in bud to maximise vase life and limit damage during their journey, they do need to be arranged on arrival and given a little time to bloom. Please accept our sincere apologies for any disappointment caused. Kind Regards - Bunches
Posted 7 hours ago
"arrived a day late"
Posted 13 hours ago
Thank you for your review. We are sorry to hear your gift didn't arrive on your preferred delivery date. Our free delivery service is based on a 1-2 working day delivery with 95% of gifts arriving on the date selected. We do recommend that an upgraded courier service is selected if a guaranteed date is required. Please accept our apologies for any disappointment caused. Kind Regards - Bunches
Posted 7 hours ago
"Easy to use, quick e-mail response, very happy"
Posted 20 hours ago
"The flowers were delivered in good time and my friend was delighted with them. I am very happy with the service and would have no hesitation in recommending Bunches to my family and friends."
Posted 22 hours ago
"Not worth the money not that many flowers and I added extra so wouldnt have like to see bunch prior"
Posted 1 day ago
Thank you for your review. We are sorry to hear you were unhappy with the bouquet that arrived. Most of our flowers are sent in bud to maximise vase life and limit damage during their journey, therefore they do need a little time to bloom and resemble our online image. Please accept our apologies for any disappointment this has caused. Kind Regards - Bunches
Posted 7 hours ago
"Excellent price delivered very good and great price"
Posted 1 day ago
"Lovely bouquet as well as being delivered when I needed too."
Posted 1 day ago
Bunches.co.uk is rated 4.65 based on 102,435 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support