Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bunches.co.uk Reviews

4.7 Rating 202,082 Reviews
92 %
of reviewers recommend Bunches.co.uk
4.7
Based on 202,082 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read Bunches.co.uk Reviews

About Bunches.co.uk:

Bunches.co.uk are the leading online florist delivering fresh flowers and gifts for meaningful moments to every address in the UK from only £22. Bunches have successfully delivered over 13 million gifts since being founded in 1989. They are based in Newstead Village, Nottinghamshire.

Visit Website

Phone:

01623 750343

Email:

flowers@bunches.co.uk

Location:

Unit 19 Hazelford Way,
Newstead Village,
Nottingham
Nottinghamshire
NG15 0DQ

The flowers did not last. They hade died after just 4 days. Not happy at all will not be using you again
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Craig , I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
The flowers which were due to be delivered on my daughters 40th Birthday , either never arrived or were taken to a sorting office with no indication that it was a perishable item, and despite instructions to leave them behind the bin by the door. My daughter has still Noe received them. I will not be using your company again.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Sarah, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the delivery of the flowers gift . I can see that you have been in contact with our Customer Support Team who have looked into this matter further. Thank you.
Posted 8 years ago
I won't use again, the roses I bought for the wife. We're in full bloom, they had dead bits in them, but in the description they were still to bloom. Not impressed as a first time customer.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Richard, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Delivery 2days late and was not useful. Really disappointed
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Homis, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the delivery of the flowers that has been received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Very disappointed. How can you think it acceptable to deliver what you did. I can only compare it to picking a bunch of weeds out of my neighbours garden. Absurd.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Ordered flowers for my wife's anniversary, let's just say she was very upset
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that and that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Disgusting, customer service is terrible. Would not even call what I received a bunch of flowers. Nothing like described
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Tom, I am very sorry to hear that and that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Absolutely awful! I bought this bunch of flowers for my mum on her birthday they are bare with very few flowers and look nothing like the photograph pictured on the website! I could of easily bought a cheaper and better bunch of flowers from a local supermarket. Very disappointed and would not recommend at all.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Kimberley, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Absolutely awful! I bought this bunch of flowers for my mum on her birthday they are bare with very few flowers and look nothing like the photograph pictured on the website! I could of easily bought a cheaper and better bunch of flowers from a local supermarket. Very disappointed and would not recommend at all.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Kimberley, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
You think you are ordering flowers to arrive for an occasion which is why most people send flowers and you do not find out til after you paid that it is a minimum of 2 days after you want them and when I tried to ask if they had been delivered they were not helpful. Recommend no one trusts this company as not reliable.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the delivery of the flower gift. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
The flowers were completely different to how they were displayed online. They were a lot smaller than we expected and I would have not paid that price if I knew. They were very disappointing and I will not be ordering from you again.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Gemma, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Flowers purchased for my partners 50th Birthday. They were already starting to wilt upon delivery and were basically dead after two days. Poor value and I wont use them again.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Reece, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Flowers arrived looking half dead and a lot smaller than shown in the photo. Rip of at £14 plus I had to buy another better looking bunch elsewhere costing me more money.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Phil , I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Very disappointed with the last bunch of flowers I ordered from Bunches. Having used the website several times I have recommended them highly for good quality good value flowers. The most recent order however placed as a gift for my grandmothers 80th birthday was of poor quality. The flowers on arrival were wilted (aren't they supposed to arrive in bud to last longer?) and I definitely wouldn't say there was £30 worth of flowers. Really disappointed that this spoilt such a special gift.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
flowers not as stated very disappointing and also the wrong balloon sent will not be ordering from your company again sorry this is Lesley macleod I have ordered a lot of flowers from your range and it was me that suggested your site to Pamela and I feel very let down on this occasion as this was a present for her mothers 60th and you did not deliver what she ordered unsatisfied to say the least....................................
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Pamela, I am very sorry to hear this and for any disappointed that this has caused. Please could you contact our Customer Support Team on either 0800 626 249 or at flowers@bunches.co.uk as we would be very happy to look into this matter further. Thank you
Posted 8 years ago
The flowers weren't delivered on time and when I contacted bunches I was told it took two to three days to deliver yet I had allowed for that. The conformation format said that would be delivered on the 8.June and beyond the the 13th they still weren't delivered. Very disappointed. Not a lot of help given.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Susan, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the delivery of your flowers gift. I have taken a look into your order and as mentioned I can see that you have been in contact with our Customer Support Team regarding this issue which has now been looked into further and rectified. Thank you.
Posted 8 years ago
Misleading photos of flowers. In reality, the flowers are small. Poor quality, flowers looked tired. I never order again from here
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
My son sent me a thank you photo of the flowers I bought from you for his birthday, I was very disappointed with the flowers displayed, I certainly won't buy from you again
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Daphne, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
The flowers were lovely while the lasted but 3 days for £30 in flowers isnt good enough for me.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Luke, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
bought flowers for my friend from bunches,when I went to visit her I saw them they looked terrible,they had wilted, hardly any of them had opened up,so disappointed.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Dianne, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Bunches.co.uk is rated 4.7 based on 202,082 reviews