Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bunches.co.uk Reviews

4.7 Rating 202,084 Reviews
92 %
of reviewers recommend Bunches.co.uk
4.7
Based on 202,084 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read Bunches.co.uk Reviews

About Bunches.co.uk:

Bunches.co.uk are the leading online florist delivering fresh flowers and gifts for meaningful moments to every address in the UK from only £22. Bunches have successfully delivered over 13 million gifts since being founded in 1989. They are based in Newstead Village, Nottinghamshire.

Visit Website

Phone:

01623 750343

Email:

flowers@bunches.co.uk

Location:

Unit 19 Hazelford Way,
Newstead Village,
Nottingham
Nottinghamshire
NG15 0DQ

bought flowers for my friend from bunches,when I went to visit her I saw them they looked terrible,they had wilted, hardly any of them had opened up,so disappointed.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Dianne, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
You delivered 2 days early and not on the date requested ( and confirmed) When it's for a special occasion that's not really acceptable
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Jan , I am very sorry to hear that you have been disappointed with the delivery of your flower gift that was received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Didnt get the vase that was suppose to come with the flowers. The card was smaller than expected
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
I emailed on 7th June expressing disappointment. No acknowledgement Spray cascade flowers looked half dead. Used Bunches many times.doubt if will again
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Ann, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. I have spoken to our Customer Support Team and it does appear that unfortunately we have not received your email. Please could you give us a call again on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Delivery arrived 2 days late & was dumped on doorstep. Apparently I gave the wrong address despite having used said address for 20 years without problems!! Won't be using ever again ☹️
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Heather, I am very sorry to hear that you have been disappointed regarding with the delivery of your gift. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
ordered for June 6Th arrived 05Th very bad weather both days left outside, despite my precise instructions leave in garage via side door, all flowers badly wilted after 3 days possibly due to cold weather! Keith Wilson
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Keith , I am very sorry to hear that and you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Told me delivery date would be next day, then after I paid they said please allow 1-2 days for delivery. Flowers came day after my mum's birthday, if I knew I would have used another company. The flowers were nice apparently and good priced however.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed regarding with the delivery of your gift. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Flowers arrived a day earlier than the requested date and the flowers did not resemble anything like the bouquet I had ordered. So will not be ordering again.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with both the delivery and flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
VERY SMALL BUNCH OF FLOWER was very shocked.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
The flowers were not at all what we expected from the picture on the Internet, much smaller and pretty much dead!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Heather, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
I always pay you for an early delivery and on last three orders you have delivered late Therefore I wasted thecextra money I spent on delivery
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Richard, I am very sorry to hear this and for the disappointment that the delivery has caused. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
According to the recipient, the flowers arrived the day after her birthday (the day I requested) and were in poor condition. Broken stems and too 'past their sellby date) to put in a vase. Disappointing for her and annoying for me as they cost me £25
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Sally, I am very sorry to hear that you have been disappointed with both the delivery and the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
These flowers were withered put them straight in the bin .
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Extremely disappointed! The flowers arrived in a box that was too small and although it was stated the flowers would arrive in bud form to give maximum display time the flowers were already in bloom and were mostly withered. They went straight in the bin.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Alan, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
4 days after delivery date still waiting for flowers . Would never use again
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear this and for the disappointed that this has caused. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
ON YOUR PICTURE OF YOUR SITE BIG BOUQUET HAS THE RECEPTION SMALL BOUQUET.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Humez, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Flowers were delivered in a box all squashed not what I would call a bouquet ! No ribbon, additional butterflies purchased were not even in the flowers were just in a packet, the box of chocolates was a packet of buttons the only positive is they were delivered on the day we paid for ! most disappointed would not recommend !
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Debbie, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
I paid 17.99 for 8 stems and 2 were broken ones. when it arrived I burst in to tears I was so disappointed . the only saving grace was I had the delivered to me and not to my sister for her 70th birthday . I would have been so embarrassed if she would have seen them . I had to rush out to get another present . the photo looked beautiful, I could not wait to give them to her. well I know better now, never again .
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review Sheila, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
The Flowers were broken and nearly dead!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Flowers looked nothing like the picture
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, I am very sorry to hear that you have been disappointed with the flowers that you have received. Please could you give us a call on 0800 626 249 or email us at flowers@bunches.co.uk so that we are able to look into this further for you. Thank you.
Posted 8 years ago
Bunches.co.uk is rated 4.7 based on 202,084 reviews