Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bunches.co.uk Reviews

4.7 Rating 202,098 Reviews
92 %
of reviewers recommend Bunches.co.uk
4.7
Based on 202,098 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read Bunches.co.uk Reviews

About Bunches.co.uk:

Bunches.co.uk are the leading online florist delivering fresh flowers and gifts for meaningful moments to every address in the UK from only £22. Bunches have successfully delivered over 13 million gifts since being founded in 1989. They are based in Newstead Village, Nottinghamshire.

Visit Website

Phone:

01623 750343

Email:

flowers@bunches.co.uk

Location:

Unit 19 Hazelford Way,
Newstead Village,
Nottingham
Nottinghamshire
NG15 0DQ

Been told flowers would arrive to my mum to today. She waited in all day and received nothing! Completely ruined her day ! And mine. Can't even track them down! Terrible service!!!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedbackLauren. I'm really sorry to hear about your disappointing experience. I'm pleased to see that our Customer Support Team have now dealt with this for you. Please do contact us at flowers@bunches.co.uk if you need any further help.
Posted 8 years ago
Order two bunches of flowers. Was informed the standard size was pictured - absolutely not the case. A really tiny bunch of flowers was delivered with a really feeble balloon. I'm really disappointed and so will not be ordering from Bunches again. The service is good and reliable but what's the point when the flowers are so small!!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear about your disappointment with your order. Please do contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
There worse flowers I have ever got for my money wound not buy agen
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comment. I’m sorry to hear that you are disappointed with the flowers you ordered. If you can contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Pathetic flowers for £40. Nicer flowers in the supermarket. Complete waist of time and money. Very disappointing to say the least. Delivered on time with a cake and chocolates as described. Printed card was pointless as was pathetic like the flowers. Go to a florist cheaper and you know what your getting. The images on the website are decieving
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Mark. I'm sorry to hear about your disappointment with your order. Please do contact our Customer Support Team on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
Ordered two deliveries for Mother's Day. One to my house for my wife from the children and one to my mums house. Paid extra for a courier (£10 for two properties). The plan was to get the flowers then go out for a nice day. Waited in all day to no flowers, completely ruined mothers day
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments. I'm really sorry to hear that the flowers you ordered didn't arrive. Please do contact our Customer Support Team on 0800 626 249 and we will look into this further for you.
Posted 8 years ago
Not even worth one star. The flowers was not worth £20 I could of got the exact bunch from a supermarket for £5. Will not be using this company again. Do not recccomend you buy from these people.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Jodie. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. I see that you are in touch with our Customer Support Team but if there is anything else that we can do to help, please do call us on 0800 626249.
Posted 8 years ago
The flowers was tiny for £20 I expect to acually have a decent size bunch of flowers! I could of gone to asda and spent £10 on a bunch which would of been bigger. Delivery was fast only good thing about it!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments. I’m sorry to hear that you are disappointed with the flowers you ordered. If you can contact our Customer Support Team on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Not one to leave reviews but ordered flowers, chocolates and a personalised card for my mum on her birthday. The flowers arrived which were ok.. pretty small considering price but the chocolates that I paid an extra £4.50 for didn't arrive so I won't be ordering from here again.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thanks you for your feedback Daisy. I'm really sorry that your chocolates were not included with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team at your convenience on 0800 626 249 and we will deal with this for you.
Posted 8 years ago
Send my mum and my nan 2 bunches of flower totally unexceptabke ther tiny and noT worth the money appsolutley over charged people in embarrassed wen I seen my mum and nans flower over 70 I paid you their company is bad do not buy from these people
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments. I’m sorry to hear that you are disappointed with the flowers you ordered. If you can contact our Customer Support Team on 0800 626249 at your convenience, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Very disappointed extremely small bunch paid for a large and poor quality flowers
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comment Lyndsey. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
Absolutely diabolical flowers- only just received and they are horrendous! I expect a full refund! VERY POOR INDEED! TIME WASTERS AND FALSE ADVERTISEMENT!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Stephanie. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. I see that you are in contact with our Customer Support Team but please call us on 0800 626 249 if we can help further at this stage.
Posted 8 years ago
Very disappointed! We bought butterfly bliss as shown in the photo and it looks nothing like it. The butterflies came separate to flowers and not in with them as shown. I am never ordering from this company again. I could have gone to the local shop and got a better bunch!! We feel totally mislead as the flowers look ten times better in the photo.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Rachael. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. I see that you are in contact with our Customer Support Team but please call us on 0800 626 249 if we can help further at this stage.
Posted 8 years ago
Received flowers for Mother's Day which I know my husband paid a fair amount for and they come in a tiny box and are limp and dead when taken out! They are worth less than 5 pound from a corner shop terrible quality and such fake advertising! My husband is so upset as he thought he had ordered really lovely flowers!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments. I’m sorry to hear that you are disappointed with the flowers you received. If you or your husband can contact our Customer Support Team on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Never again would I use Bunches I have seen better flowers from a garage forecourt. I sent my Mum & Mother in-law a bouquet each for Mothers Day. They even replaced them both and we were still extremely disappointed. If we put the bunches together they still wouldn't have been anything like the bouquet in the images online. Please don't waste your money!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Tracy. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
NEVER AGAIN UNRELIABLE Ordered flowers for mothers day paid extra for guaranteed delivery chased it up said it was not going to arrive until the next day so went out and bought more then received email saying its coming when i rang emailed customer service they was not bothered
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Omar. I'm really sorry to hear about your disappointing delivery experience. I see that our Customer Support Team have now dealt with this for you. Please do contact us at flowers@bunches.co.uk if you need any further help.
Posted 8 years ago
Very disappointed with the flowers they were limp but not surprising because the way they were package not good as for free chocolates chocolate,buttons that were covered in white spots as tho been kept somewhere damp .Will not be using you again or recommending
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Jayne. I’m sorry to hear about your disappointment with your order. If you can contact our Customer Support Team on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
I'm not very happy with the flowers that I have just received for my mum your pictures are very deceiving I could have just got to a shopping center to get get the flower that u have sent me for 5 pound and I payed 25 from you self
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
Very disappointed in the flowers nothing like what I was expected for the price I could've got a bigger bunch for the supermarket and paid less do not use at all 19.99 for what I could have paid £5 in the supermarket !!!!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Michelle. I'm really sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. I see that our Customer Support Team have received your email and are looking into this for you but if there is anything further that we can do to help you, please contact us at flowers@bunches.co.uk.
Posted 8 years ago
I can honestly say I will NOT be ordering flowers from this website again orrderd the mothers day flowers paid 22 pound and it's the smallest bunch iv ever seen had to go out and buy some more went to tesco and got a bigger bunch for 3 pound please don't order from these time wasters!!!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Robyn. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
Talk about false advertising, they were limp and there seemed to be about four of them. I could have got a bigger nicer bunch from the supermarket at half the cost. The cake also arrived broken! Luckily, my mum was just pleased with the thought, but I wasn't.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Bethany. I’m sorry to hear that you are disappointed with the flowers and cake you ordered. If you can contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Bunches.co.uk is rated 4.7 based on 202,098 reviews