Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bunches.co.uk Reviews

4.7 Rating 202,092 Reviews
92 %
of reviewers recommend Bunches.co.uk
4.7
Based on 202,092 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read Bunches.co.uk Reviews

About Bunches.co.uk:

Bunches.co.uk are the leading online florist delivering fresh flowers and gifts for meaningful moments to every address in the UK from only £22. Bunches have successfully delivered over 13 million gifts since being founded in 1989. They are based in Newstead Village, Nottinghamshire.

Visit Website

Phone:

01623 750343

Email:

flowers@bunches.co.uk

Location:

Unit 19 Hazelford Way,
Newstead Village,
Nottingham
Nottinghamshire
NG15 0DQ

Ordered a mini mothers day balloon that never arrived. Emailed bunches with no reply. Not impressed.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Amy. I'm sorry to hear about your disappointment. If you could call our Customer Support Team on 0800 626 249 at your earliest convenience, we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
The flowers I received were nothing like the picture when my mum received them there were about 4 flowers half dead really upsetting
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comment Clare. I’m sorry to hear that you are disappointed with the flowers you ordered. If you can contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
absolutely embarrassed to see the flowers my mum recieved on mothers day that i paid £30 for they were half dead will never order again absolute waste of money
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Erin. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
The flowers were not correct
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comment. If you can contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Ordered some flowers for mother's day and still waiting for them!!! Would not use again and definitely not recommend to friends and family.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback. I’m really sorry to hear that the flowers you ordered have not arrived. I see that our Customer Support Team are dealing with this for you but if you need any further help then please call us on 0800 626249.
Posted 8 years ago
The flowers that arrived were fresh and good quality. However not what one expected, a small bunch of flowers at a very expensive price.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Christina. I’m sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do call our Customer Support Team on 0800 626249 if you would like to discuss this with us.
Posted 8 years ago
My flowers looked nothing like the did in the photo the were also 3 days early and the chocolates I got inside were already open
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Kelly. I’m sorry to hear about your disappointment. If you can contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
The flowers looked nothing like the photograph, quite frankly it was embarrassing.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comment. I’m sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team on 0800 626249 if you would like to discuss this with us.
Posted 8 years ago
I did nt recieve the baloon, the message was on a cheap folded piece of paper and there was like 10 flowers. VERY DISAPPOINTED!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Amy. I’m sorry to hear about your disappointmnt with your order. Please contact our Customer Support Team on 0800 626249 and we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
I'm still waiting for the flowers to be delivered - 3 days from the chosen delivery date. Very poor service. I shall be forwarding a formal complaint.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Christopher. I’m really sorry to hear that the flowers you ordered have not arrived. If you could contact our Customer Support Team on 0800 626249, we will look into this straight away for you.
Posted 8 years ago
The flowers looked nothing like the picture and the truffles where all squashed and broken
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback David. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers and chocolates you ordered. Please do contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
I would never use again try don't deliver the date you asked and the flowers are not the best !! Moonpig all the way
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Alice. I'm sorry to hear about your disappointing experience. If there is anything else that we can do to help, please do call our Customer Support Team on 0800 626249.
Posted 8 years ago
Very small bunch.......even though I updraded to a larger bouquet.............emails the company the day they arrived.....have heard nothing
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback Colin. I'm sorry to hear about your disappointing experience. If you could call our Customer Support Team on 0800 626249, we will look into this straight away for you.
Posted 8 years ago
I received flowers from my son for mothers day...they arrived within the specified time...however when I opened the box they were not in bud like advertised, quite brown in fact...tiny little flimsy card and a bag of chocolate buttons not truffles...and a tiny cake Couldn't believe how much my son had been charged for these....he was so embarrassed and disappointed he kept on apologising to me....very overpriced and I'm sorry I would not recommend
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Trish. I’m sorry to hear about your disappointing experience. If you can contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626249, we will look into this for you.
Posted 8 years ago
I bought some flowers for my friends funeral, I wasthat embarrassed when they arrived, I couldn't give them to the family, the prices you pay, should get more flowers, the bunch was worth about £5.00 not £25.00
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback. I'm very sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
Flowers were very few and we're delivered on the wrong day.very disdaponted
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments June. I’m sorry to hear about your disappointment. If you can contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Ordered 2 lots of Mother's Day flowers for my mum and partner for £30 each. Looked nothing like the picture. They was that bad as soon as they were delivered I binned them and went up to Morrisons and bought 2 bunches for £12 each that were miles better. 1st and last time ordering from bunches
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear about your disappointment with the flowers you ordered. Please do contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626 249 and we will happily look into this further for you.
Posted 8 years ago
The flowers that were delivered to my mum for Mother's Day were nothing short of disgusting. They looked nothing like the flowers I had ordered. In fact there was hardly any flowers at all, just a couple of plastic butter flies and gypsophelia. To say I,m disgusted is an understatement. I will never order from your company again and I never recommend you to anyone either.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Dee. I’m sorry to hear that you are disappointed with the flowers you ordered. If you can contact our Customer Support Team at flowers@bunches.co.uk or on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Brought my mum some flowers for Mother's Day, a large bunch. But they come really small, flowers look nothing like the picture, waste of money. Very disappointed with my order as they looked amazing on the picture but look like they were from Poundland in person.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feedback. I’m sorry to hear that you are disappointed with the flowers you ordered. If you can contact our Customer Support Team on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
So disappointed, I ordered flowers for my Mum for Mothers' Day, they looked lovely on the picture however what was delivered was nothing like the picture. There were less flowers, it was a really flimsy bunch shoved into a box, not wrapped properly with half of the amount of flowers shown. The card was also small and flimsy, not a proper Mothers' Day card as pictured, a complete waste of money, I would never use again.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments Helen. I’m sorry to hear that you are disappointed with your order. If you can contact our Customer Support Team on 0800 626249, we will happily look into this for you.
Posted 8 years ago
Bunches.co.uk is rated 4.7 based on 202,092 reviews